.comment-link {margin-left:.6em;}

Pecado da Preguiça

From the flats and the maisonettes they're reminding us there's things to be done. But you and me, all we want to be is lazy. --- pecadodapreguica(arroba)gmail.com

Wednesday, September 13, 2006

I'm ready for my close-up, mister DeMille!

The Movie Of Your Life Is Film Noir
So what if you're a little nihilistic at times?
Life with meaning is highly over-rated.

Your best movie matches: Sin City, L. A. Confidential, Blade Runner
If Your Life Was a Movie, What Genre Would It Be?
O que eu gostava de entrar no Sin City e fazer de Gail, a contra-cena de *suspiro* Clive Owen.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

O Pecado da Preguiça merece o pecado do elogio. Descobri o vosso blog por acaso. Tá nos favoritos e estou cá, todos os dias, mais do que uma vez por dia. Para ler. Há vários meses que passo por cá e nunca me arrependo. Parabéns, já ganharam um lugar no meu peito.

6:05 pm  

Post a Comment

<< Home