.comment-link {margin-left:.6em;}

Pecado da Preguiça

From the flats and the maisonettes they're reminding us there's things to be done. But you and me, all we want to be is lazy. --- pecadodapreguica(arroba)gmail.com

Thursday, October 20, 2005

Confissões De Uma Dona de Casa Desesperada, Tomo II

Quando decidi que queria morar sozinha, disseram-me que ia aprender uma série de coisas acerca de mim mesma e passar a conhecer-me muito melhor. Até agora ainda só descobri que lavo loiça mal para caraças.

Agora tenho de desligar que acabei de entornar o meu jantar de Chocapic em cima da pilha de contas para pagar que está na minha secretária.

4 Comments:

Blogger Sam said...

(Dá-me de força?)
Eu acho que devia ser "como o caraças". Ou então "para xuxu".

9:08 pm  
Anonymous Anonymous said...

Lavar loiça mal pa caraças? Que tu digas que não sabes cozinhar, que queimaste a roupa ao engomar ou que não sabes tirar uma nódoa de gordura da camisola que tanto gostavas, eu pecebo, agora lavar a loiça mal? Isso não existe, é esfregar até não ter nada agarrado, nada a enganar!

1:18 pm  
Blogger exam results said...

examresultub.com is an extensive educational portal. Students, parents,
teachers and educational institute can get Board Exam Result,
Admission, Academic Result, Career, Study Material for Assignments,
Institutes and latest Educations News in Bangladesh.


Exam Result:
BPSC is published the bcs exam result 2021 on bpsc.gov.bd result website- https://examresulthub.com/

The Ministry of Education has published hsc admission result 2021 for admission in higher secondary level in Bangladesh.


Full Resources:
https://examresulthub.com/sitemap/


official website:
examresulthub.com

5:07 am  
Blogger jobnewsbd24.com said...

GST Primary Selection Result has been publihsed very soon from their official website otherwise visit to our website to view Guccho Eligible List our website available

2:19 am  

Post a Comment

<< Home