.comment-link {margin-left:.6em;}

Pecado da Preguiça

From the flats and the maisonettes they're reminding us there's things to be done. But you and me, all we want to be is lazy. --- pecadodapreguica(arroba)gmail.com

Thursday, November 10, 2011

Para mais tarde recordar

Esta manhã, no metro...

Senhora do elevador: Olhe, desculpe mas, a menina é tão nova como parece ou...
Eu (interrompendo bruscamente): Tenho 33 anos (e sorri, não fosse ela pensar que eu ainda andava no liceu e já estava grávida)

6 Comments:

Blogger Elora said...

Sabes que quando engravidei (tinha 26) fui marcar consulta ao centro de saúde e perguntaram-me se a minha Mãe já sabia? Parabéns!

10:25 pm  
Blogger patrica said...

eh lá ... muito bom!!! essa bate a minha ... Obrigada!! ;)

7:51 pm  
Blogger jessy said...

I really like your blog it's really nice.

Search Engine Marketing Company in india
Search Engine Optimization Company in india
Digital Marketing Company in india
Social Media Optimization Company in india
top web design companies
website design company
best website design companies
Website Design Companies
web development company india
web design company india

12:05 pm  
Blogger jessy said...

I really like your blog it's really nice.

Deals
best deals
travel deals
Cheap Deals
laptop deals
tv deals
online deals
best buy deals
great deals
camera deals

12:06 pm  
Blogger jessy said...

I really like your blog it's really nice.

Beats by dr dre
jbl headphones
harman kardon
house of marley

12:06 pm  
Blogger 柯云 said...

2016-01-08keyun
louis vuitton purses
coach outlet
louis vuitton purses
retro 11
abercrombie & fitch
michael kors outlet clearance
louis vuitton bags
hollister clothing
louis vuitton outlet
beats by dre outlet
true religion
oakley sunglasses
michael kors outlet
uggs for men
nike free 5.0
kate spade purses
tory burch shoes
michael kors outlet
ralph lauren
louis vuitton handbags
ray-ban sunglasses
nfl jerseys wholesale
kids lebron shoes
louis vuitton outlet stores
p90x
lebron 12
air max 95
coach outlet
michael kors handbags
discount jordans
supra shoes
louis vuitton handbags
louis vuitton bags
michael kors outlet
marc jacobs outlet
ray ban outlet
michael kors outlet online
chanel bags
michael kors outlet online
louis vuitton outlet

8:47 am  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home